سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! ... ای نهایت آرزوی آرزومندان !ای نهایت درخواستِ درخواست کنندگان ! ای غایت خواسته خواستاران ! ای والاترین رغبتِ راغبان ! ... فروتنی ام برای تو ودرخواستم از توست و مویه و زاری ام به سوی توست . [.امام سجّاد علیه السلام]
مجله علمی لوینا

معرفی خدمات و انواع تور کربلا

اطلاعاتی درباره تور کربلا

تور کربلا را می توان یکی از بهترین تورهای زیارتی دانست که بیشترین زمان برگزاری این تور را می توان به ماه محرم و اربعین نسبت داد. این تور را می توان به دو نوع زمینی و هوایی دسته بندی نمود که هر یک از این تور ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. در ادامه توضیحات کامل تری از این زمینه ارائه نموده ایم:

تور کربلا, تور کربلا هوایی, تور کربلا زمینی

 

سفر با تور به مقصد کربلا مزایای بسیاری خواهد داشت

تور کربلا

کربلا یکی از مقاصد زیارتی محبوب ایرانیان می باشد و بسیاری از ایرانیان این شهر را به عنوان مقصد سفر انتخاب می نمایند. به خصوص با نزدیک شدن به ایام محرم میزان درخواست شرکت در تور به مقصد کربلا بیشتر می شود و تعداد تورهای برگزار شده به این شهر نیز افزایش می یابد. انواع و اقسام تور های کربلا  وجود دارد که با توجه مدت زمانی که میخواهید در این شهر بمانید باید تور مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تور کربلا را می توانید در انواع مختلفی مشاهده نمایید که از جمله مهمترین مواردی که سبب تفکیک تور های کربلا خواهد شد را می توان نحوه سفر با تور دانست. سفر با تور به مقصد کربلا مزایای بسیاری خواهد داشت و به وسیله تور هیچگونه نگرانی از بابت محل خواب و همچنین گشت و گذار در حرم کربلا نخواهید داشت. قبل از سفر به کربلا باید حتما با مواردی آشنایی داشته باشید و سپس اقدام نمایید تا در این شهر دچار سردرگمی نشوید. سفر با تور می تواند مناسب ترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند با آسایش خاطر یک سفر زیارتی داشته باشند برای شرکت در تور به مقصد کربلا فرد متقاضی باید شرایط خاصی داشته و مدارک خود را به صورت کامل ارائه نماید.

تور کربلا,توز زمینی کربلا, تور کربلا زمینی

 

بیشترین زمان برگزاری تور کربلا را می توان به ماه محرم و اربعین نسبت داد

مزایای سفر با تور به کربلا

شرکت در تور کربلا مزایای بسیاری دارد که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به داشتن برنامه سفر اشاره نمود چرا که دقیقا وقت تمامی کارهای مورد نیاز قبل از سفر تعیین شده و می دانید که چه کارهایی باید در طول سفر انجام دهید. با انتخاب تور زیارتی کربلا انجام دادن تمامی کارها را به مسئول تور خواهید سپرد و خودتان می توانید از سفر خود لذت ببرید و هیچگونه نگرانی از بابت سفر خود و نحوه رسیدن و محل اقامت نخواهید داشت.

هزینه هایی که به همراه تور کربلا خرج خواهند شد نیز کنترل شده هستند و می توانید با انتخاب تور زیارتی کربلا میزان هزینه های سفر را به حداقل برسانید چرا که مسئولین تور به دلیل آشنایی کاملی که با مقصد دارند می توانند بهترین پیشنهاد ها را برایتان ارائه نموده و بهترین راه ها را برای لذت بردن از سفر به شما یاد بدهند. با سفر بدون تور به کربلا ممکن است در یک شهر غریب با مشکلاتی مواجه شوید و تور این امکان را به شما خواهد داد که بدون هیچ گونه سردرگمی در این شهر اقامت داشته باشید. تور های کربلا معمولا دو مقصد دارند و ابتدا تور به سمت نجف رفته و پس از اقامت این شهر را به مقصد کربلا ترک خواهید نمود.

تور کربلا, تور کربلا هوایی,ثبت نام در تور کربلا

 

تور کربلا خدمات متعددی ارائه می نماید که سفر به کربلا را لذت بخش تر خواهد نمود

هتل در کربلا

هتل یکی از مهمترین مواردی است که قبل از سفر حتما باید به آن توجه داشته باشید. هتل های متعددی در سطح شهر کربلا آماده ارائه خدمات به مسافران هستند که از این میان می توانید بهترین هتل را برای اقامت انتخاب نمایید. برخی از هتل های کربلا لوکس بوده و هزینه های بالاتری جهت اقامت طلب خواهند نمود و البته هتل های لوکس کربلا مانند هتل های مطرح اروپایی لوکس نخواهند بود.

هتل های ارزان قیمت تری نیز در سطح شهر کربلا فعالیت می نمایند که می توانید با پرداخت هزینه ای جزئی در این هتل ها اقامت داشته باشید. امکان انتخاب هتل به صورت اختصاصی نیز وجود خواهد داشت و می توانید هتل مورد نظر را از میان هتل های کربلا انتخاب نمایید. هر یک از تورهای کربلا هتل خاصی را در نظر گرفته اند و حتما باید قبل از شرکت در تور به هتل مقصد دقت داشته باشید. میزان هزینه اقامت یکی از مهمترین موارد تاثیر گذار بر قیمت کلی تور کربلا خواهد بود و حتما باید در انتخاب آن دقت داشته باشید.

تور کربلا,ثبت نام در تور کربلا, تور زمینی کربلا

 

هر یک از تورهای کربلا هتل خاصی را در نظر گرفته اند، در انتخاب تور باید به نوع  هتل دقت کنید

خدمات تور شهر کربلا

تور کربلا خدمات متعددی ارائه می نماید که سفر به کربلا را لذت بخش تر خواهد نمود از جمله مهمترین خدمات این تور می توان به اخذ ویزا اشاره نمود. ترانسفر فرودگاهی از دیگر خدمات تور مقصد کربلا خواهد بود. در طول سفر کربلا به همراه تور بیمه خواهید بود و به همین دلیل هیچگونه نگرانی از بابت سلامت خود نخواهید داشت. تور شهر کربلا یک مدیر خواهد داشت و می توانید تمامی سوالات خود را از وی بپرسید. در هتل مورد نظر خود اقامت خواهید داشت و در طول اقامت می توانید از خدمات صبحانه، ناهار و شام بهره مند شوید. تور های هوایی کربلا به وسیله شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شوند و به همین دلیل می توانید با آرامش خاطر پرواز نموده و از خدمات هواپیمایی استفاده نمایید. در صورتی که پرواز تور آزاد انتخاب کرده باشید یک روز قبل از پرواز زمان دقیق پرواز مشخص خواهد شد. در صورتی که به همراه تور به کربلا سفر نمایید می توانید با افراد بسیاری در طول سفر آشنا شده و دوستان تازه ای نیز پیدا کنید.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در تور شهر کربلا

جهت سفر با تور به کربلا باید مدارک خاصی داشته باشید و حتما قبل از اقدام به سفر حتما باید با این مدارک آشنایی داشته و نسبت به فراهم کردن آنها اقدام نمایید. از جمله مهمترین مدارک مورد نیاز جهت شرکت در تور کربلا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– جهت شرکت در تور هوایی کربلا نیاز به اصل گذرنامه ای خواهد بود که حداقل 6 ماه به تاریخ انقضای آن باقی باشد.

– باید حتما عوارض خروج از کشور را پرداخت نمایید

–  ارائه مدارک احراز هویت نیز از جمله ضروریات سفر خواهد بود که از جمله این مدارک می توان به شناسنامه و کارت ملی اشاره نمود.

تور کربلا, تور کربلا هوایی,هتول در کربلا

 

 جهت شرکت در تور هوایی کربلا نیاز به اصل گذرنامه ای خواهد بود

تور زمینی کربلا

تور کربلا را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که از جمله موارد تمایز تور ها می توان به نحوه برگزاری تور اشاره کرد. یکی از تور های کربلا که بسیار مورد توجه قرار می گیرد را می توان تور زمینی کربلا دانست چرا که این تور میزان هزینه پایین تری نیاز خواهد داشت و همگان می توانند با پرداخت کمترین هزینه به این شهر سفر نمایند. این نوع تور بی شک با مشکلاتی نسبت به تور هوایی کربلا همراه خواهد بود و از جمله مهمترین مشکلات آن می توان به زمان بر بودن این روش اشاره کرد چرا که جهت سفر با تور زمینی کربلا نیاز به زمان بیشتری خواهید داشت.

تور های زمینی کربلا به وسیله اتوبوس انجام می شوند و البته این تور نیز تمامی ویژگی های تور هوایی کربلا را خواهد داشت و می توانید از کلیه خدمات تور به نحو احسنت استفاده نمایید. یکی از مزایای تور زمینی کربلا می توان به ارتباط برقرار کردن با دیگر افراد تور اشاره کرد چرا که میزان وقت بیشتری در این نوع تور خواهید داشت. امکان اختصاصی سازی خدمات تور در تور کربلا به صورت زمینی وجود خواهد داشت و می توانید خدمات ارائه شده در تور را نیز کنترل نمایید.

تور کربلا, تور کربلا هوایی, تور کربلا زمینی

 

 یکی از تور های کربلا که بسیار مورد توجه قرار می گیرد را می توان تور زمینی کربلا دانست

تور هوایی کربلا

یکی دیگر از انواع تور کربلا را می توان تور هوایی این شهر دانست که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. تور هوایی کربلا را می توانید در هر زمانی شاهد باشید و بیشترین برگزاری تور کربلا را می توان به ماه محرم نسبت داد و شلوغ ترین زمان این شهر را نیز می توان محرم دانست. تور های هوایی کربلا به وسیله هواپیما های شرکت ماهان انجام می شود و این هواپیما ها از جمله هواپیما های لوکس ایران به شمار می روند.

کلاس پروازی هواپیما توسط خود فرد قابل انتخاب خواهد بود و البته کلاس های پروازی مختلف هواپیما علاوه بر اینکه خدمات متفاوت تری خواهند داشت در میزان هزینه ها نیز تفاوت چشمگیری خواهند داشت. تور هوایی کربلا مزایای بسیاری خواهد داشت که از جمله مهمترین مزیت های آن می توان به سریع بودن آن اشاره کرد. سفر با تور هوایی کربلا به گونه ای خواهد بود که ابتدا در خاک نجف هواپیما به زمین نشسته و پس از 3 روز اقامت شهر را به مقصد کربلا ترک خواهید نمود.

تور کربلا,قیمت تور کربلا, تور زمینی کربلا

 

یکی از مزایای تور هوایی کربلا نسبت به تور زمینی، سریع بودن آن استض

راه های شرکت در تور کربلا

جهت شرکت در تور کربلا راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که یکی از این راه ها را می توان مراجعه به آژانس های مسافرتی دانست و با مراجعه به این آژانس ها می توانید لیست کاملی از انواع تورهای کربلا را مشاهده نمایید. مسئولین این مراکز می توانند بهترین راهنما برایتان باشند و پس از انتخاب تور مورد نظر مدارک از شما دریافت خواهد شد و بقیه مراحل را مسئولین تور انجام خواهند داد.

بهترین روش شرکت در تور کربلا را می توان مراکز اینترنتی فعال در این زمینه دانست چرا که با مراجعه به این مراکز می توانید انواع تور ها را مشاهده کرده و از این میان بهترین مورد را انتخاب نمایید. لازم به ذکر است که با کلیک بر روی هر یک از تورها می توانید مشخصات کامل و همچنین قیمت تور را مشاهده کرده و بهترین تور را انتخاب کنید. در انتخاب شرکت پروازی نیز باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که بهترین خدمات را می توانید از شرکت های معتبر پروازی دریافت نمایید. ارائه اسکن تمامی مدارک نیز مورد نیاز خواهد بود.

تور کربلا,راه های شرکت در تور کربلا, تور کربلا زمینی

 

 با سفر کردن با تورهای کربلا میتوانید هزینه تان را کاهش دهید

برنامه سفر با تور به کربلا

هر یک از تورهای مسافرتی برنامه خاصی خواهند داشت که دقیقا طبق برنامه سفر انجام خواهد شد و برنامه سفر تورهای زمینی و هوایی کربلا با یکدیگر یکسان خواهند بود. در هر دو نوع تور ابتدا به شهر نجف خواهید رسید و معمولا در تمامی تورهای کربلا به مدت 3 روز در این شهر اقامت خواهید داشت. از جمله بخش هایی که در شهر نجف مورد بازدید قرار خواهند گرفت از قرار زیر خواهد بود:

– زیارت و بازدید از حرم مطهر امام علی(ع)

 –  زیارت مسجد کوفه

 –  مسجد سهله و تمامی اماکن مذهبی

 – پس از هماهنگی با مدیر تور می توانید از وادی السلام و همچنین قبر دو پیامبر حضرت صالح و هود نیز دیدن نمایید.

پس از اتمام 3 روز زائرین به وسیله اتوبوس به کربلا سفر خواهند نمود و از جمله بخش هایی که در این شهر مورد بازدید قرار خواهند گرفت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

–  گشت در شهر کربلا و زیارت مقام امام زمان

 – نهر علقمه

 – تل زینبیه

 – کف العباس

 – حرم امام حسین(ع)

 – حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع)

 –  بازدید از بخش دو طفلان مسلم

 –  تمامی بخش های مذهبی که در کربلا وجود دارد.

 در روز آخر تور نیز کاظمین و حرکت به سمت سامرا آغاز خواهد شد.

 پس از اتمام روزهای تور مسافران هوایی به سمت فرودگاه نجف ترانسفر شده و مسافران تور زمینی کربلا به وسیله هواپیما به مرز مهران منتقل می شوند.

تور کربلا, تور کربلا هوایی, تور کربلا زمینی

 

بهترین روش شرکت در تور کربلا را می توان مراکز اینترنتی فعال در این زمینه دانست

قیمت سفر با تور کربلا

قیمت یکی از مهمترین مواردی است که همگان به آن توجه ویژه ای دارند و میزان هزینه های تور کربلا به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت و از جمله مهمترین موارد تاثیر گذار بر میزان هزینه های تور می توان به میزان خدماتی اشاره نمود که در طول سفر ارائه خواهند شد. بی شک تور هوایی کربلا میزان هزینه بالاتری خواهد داشت و تور های زمینی کربلا قیمت پایین تری خواهند داشت. هتل از دیگر مواردی است که بر میزان هزینه های تور تاثیرگذار خواهد بود و بی شک با انتخاب هتل لوکس تر باید میزان هزینه بیشتری نیز پرداخت نمایید. قیمت تور کربلا توسط خود شما نیز قابل کنترل خواهد بود و می توانید با کمتر کردن خواسته های خود از تور و انتخاب هتل ارزان قیمت تر میزان قیمت را به حداقل برسانید. در تور های هوایی کربلا انتخاب کلاس پروازی نیز بر قیمت کلی تور تاثیرگذار خواهد بود.

تور کربلا, تور هوایی کربلا, تور کربلا زمینی

 

 میزان هزینه های تور کربلا به موارد مختلفی بستگی خواهد داشت

نکاتی در رابطه با تور به مقصد کربلا

در سفر به کربلا باید به مواردی توجه داشته باشید تا هیچگونه مشکلی برایتان پیش نیاید و از جمله نکات ضروری قابل توجه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– حتما از کاروان های معتبر جهت شرکت در تور کربلا استفاده نمایید.

 – چنانچه تمایل به رزرو تور کربلا داشته باشید حتما سازمانی را انتخاب نمایید که مورد تایید سازمان حج و زیارت باشد.

– برای زیارت کربلا و نجف به هیچ عنوان به صورت غیر قانونی وارد خاک عراق نشوید.

– زمانی که میزان زائران کربلا زیاد است( ماه محرم و اربعین) حتما توجه داشته باشید که گذرنامه شما مهر شود.

–  اسناد خود را در تمامی مواقع به همراه داشته و از گم شدن آن جدا خودداری نمایید.

– از عکس گرفتن در بخش های ممنوع التصویر خودداری نمایید.

– اعمال غیر زیارتی در تور کربلا انجام ندهید.

– با ماموران نظامی به هیچ وجه رفتار غیر عادی نداشته باشید.

سوغات کربلا

آوردن سوغات از جمله ضروریاتی است که حتما باید به آن توجه داشته باشید و بی شک می توان مهر را مهمترین سوغات کربلا  دانست. در هنگام خرید می توانید تا 50 درصد تخفیف از فروشندگان بگیرید. خرید سوغات در تور کربلا را به شهر کربلا اختصاص دهید چرا که کربلا بازار های بزرگ تری نسبت به نجف خواهد داشت.

تور کربلا, تور کربلا هوائی, تور کربلا زمینی

 

  بی شک می توان مهر را مهمترین سوغات کربلا  دانست

توصیه هایی قبل از شرکت در تور کربلا

در تور کربلا با مردم بومی عراق و کربلا بحث دینی نکنید چرا که دین برخی از مردم این کشور سنی می باشد. شب هنگام، از تردد خودداری نمایید و بهتر است به صورت گروهی از مراکز زیارتی دیدن نمایید. از آب های لوله کشی عراق استفاده نکنید چرا که این آب ها برای شستشو هستند و برای آشامیدن از آب های پلمپ شده استفاده کنید.

هر گونه سوالی در مورد این مقاله داشتید می توانید از صفحه تماس با ما ارسال کنید


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط lovina 98/12/24:: 8:30 عصر     |     () نظر